Job 17 van 17


Report this listing

Solliciteren



Deskundige directiesecretariaat


Functie

Je staat in voor de administratie en organisatie van het secretariaat van de verpleegkundig directeur en biedt ondersteuning aan het directielid.
Je zorgt voor een klantgericht onthaal en een efficiënte en vlotte communicatie naar zowel interne als externe klanten.
Je volgt de agenda en de mailbox van de verpleegkundig directeur op.
Je zorgt voor de organisatie , voorbereiding , notulering en opvolging van vergaderingen , alsook de logistieke ondersteuning.

Jouw profiel

Profiel :
Je bent discreet, loyaal en klantvriendelijk.
Je beschikt over uitstekende communicatievaardigheden zowel schriftelijk als mondeling.
Je kan je vlot aanpassen aan nieuwe situaties en houdt ervan om problemen aan te pakken.
Ook nauwkeurigheid en stiptheid zijn je sterke troeven.
Je hebt een goede kennis van de office toepassingen.

Aanwervingsvoorwaarden :
Je bent houder van een bachelor diploma in het studiegebied handelswetenschappen en bedrijfskunde.

  • Beslissingen, dienstnota's, contracten behandelen en doorgeven, zowel intern als extern
  • Materiaal, toebehoren en verbruiksgoederen bestellen
    De leveringen controleren
  • Afspraken en planning van een verantwoordelijke of een medewerker organiseren
    Telefonische oproepen en bezoekers filteren
  • Professionele informatie en reglementering bijwerken
    Documenten archiveren en klasseren
  • Dossiers behandelen en opvolgen (samenstellen, samenvatten, bijwerken van bestanden, ...)
  • Verplaatsingen van de verantwoordelijke of van teamleden organiseren
  • Vergaderingen voorbereiden en organiseren (uitnodigingen, voorbereiding van de dossiers, reservering van zalen, ...)
  • Brieven, verslagen, nota’s, ... opstellen en redigeren
  • Documenten ingeven, briefwisseling behandelen en e-mailberichten beheren
  • Communicatieacties en evenementen plannen en organiseren

Aanbod

We bieden je graag een voltijds vervangingscontract aan of de mogelijkheid om op de werfreserve te komen.
Je bent onmiddellijk beschikbaar.
Je wordt verloond volgens de IFIC ziekenhuisbarema’s.
Overname van alle relevante anciënniteit en alle openbare anciënniteit.
Maaltijdcheques van € 5,50 per gewerkte dag (7u36).
Hospitalisatieverzekering na 1 jaar tewerkstelling.
Attractiviteits premie , eindejaarspremie en vakantiegeld.
20 dagen wettelijk verlof + 8 extralegale dagen (à rato prestatie)
Ruime vormingsmogelijkheden
Een dynamische en uitdagende werkomgeving .
Tweede pensioenpijler
Fietsvergoeding
Gratis openbaar vervoer voor woon-werkverkeer
Personeelsvereniging met tal van kortingen bij diverse handelaars.
Aandacht voor welzijn op het werk.
Enkele leuke extra's doorheen het jaar om onze medewerkers te bedanken voor hun inzet.

Solliciteren

Christel Maes
050 45 34 62
christel.maes@azsintjan.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht